poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kim jestem?

Jestem Nico di Angelo, nie będę opisywać dramatycznej historii swojego życia że zmarła mi matka, a siostra również nie żyje. Krótko i prosto opisze to co ważne.
Mój ojciec to Hades (kochany tatuś). Mam 13 lat i tak wyglądam:



Tak, tak wiem, wyglądam jak zmarły. Charakter, cóż zły nie jestem, bo raczej nikogo nie zabijam na każdym kroku, ale dobry do końca też nie jestem. Jak to mówi moja siostra Hazel (przyrodnia ale jest najważniejsza na świecie) ja wyglądam jak Zombie, jestem chory psychicznie i nienormalnie rąbnięty, mega mroczny i straszny, a jednak pociągam wszystkie córki Afrodyty. Tak to też wydaje mi się dziwne no ale to jej słowa, nie moje. Hazel jest jedyną osobą  na świecie z którą chcę spędzać czas, drugą jest ogromny pies, a tak to to cały czas spędzam ze zmarłymi, duchami i cieniami. No jak na razie to chyba tyle.

2 komentarze:

  1. Super ^^
    Czy to będzie percico?
    Zapraszam do mnie percico-yaoi-pl.blogspot.com
    Lub tu:
    http://nico-di-angelo-kate-wolf-oboz-herosow.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuje Percico :) A twojego bloga śledzę od momentu założenia <3

    OdpowiedzUsuń